sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Hair

Oon nyt ihan tosissani ruennu harkitsemaan hiusten värjäystä vaaleasta ruskeaksi. Mulla on aina, ihan lapsesta saakka ollu pitkät vaaleet hiukset. Kerran niissä oli punaisia raitoja mutta muuten ne on ollu aina saman väriset. Omat hiukset on tummunu jonku maantienharmaan väriseks nii on pitäny värjätä niitä vaaleemmaks.
Tästä näkee suunnilleen millaset mun hiukset normaalisti on.

Tälläset mulla oli joskus seiskalla kun pääsin hiusmalliksi kaverini kanssa. Tuolla raidoissa oli oranssia, punasta, violettia ja muutama hius mustaa. Tykkäsin noista ja pakko sanoa että tykkään vieläkin. :)

Nyt tekis jo mieli päästä irti tosta blondista niin aattelin ensiks sellasta vaaleenruskeeta ja vaaleita raitoja. Etsiskelin netistä jotain värejä ja nämä näytti silmässä hyvältä:




Mitä mieltä ootte? Kannattaako värjätä? Haluisin jotain vinkkejä jos joku osaa sanoa mikä sävy mulle kävis ku ite oon vähä huono näissä asioissa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti