torstai 29. maaliskuuta 2012

No onkos tullut kesä?

Ai että miten ihanaa kulkea ulkona tuossa paskasateessa! Sillä 100 metrin matkalla pysäkiltä kotiin olin muuttunut liioittelematta lumiukoksi. Ja kesän piti muka olla tulossa?

Koulussa on ollut miljoonat kokeet ja energia niihin lukemiseen alkaa olla loppu. Ensi viikoksi pitäisi kirjoittaa vielä esitelmä Sofi Oksasesta ja jossain vaiheessa pitäisi lukea se hänen kirjakin loppuun. Sain muuten tänään tietää että minun pitää mennä Niinivaaran lukion musiikin- ja ilmaisun linjan pääsykokeisiin, koska se oli mulla toisena valintana. Mulla ei oo hajuakaan mitä aattelin siellä esittää... Tanssi saa luvan kelvata. Katsellaan nyt kunhan se kirje saapuu vaikka oon aika varma että pääsen Lyseoon.

Olen menossa huomenna äidin kanssa kattomaan Sound Of Musicia Joensuun kaupunginteatteriin. En oo ennen nähnyt livenä mitään musikaaleja, enkä edes tarkaan tiedä, mitä kyseisessä musikaalissa tapahtuu. No sehän selviää katsomalla. Ongelma on nyt se, mitä laitan päälle! Äiti sanoi, että sinne pitäisi pukeutua hienommin, mutta olen menossa sinne suoraan treeneistä, jonne taas menen suoraan koulusta... Mutta kerron sitten huomenna millainen oli. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti