lauantai 28. tammikuuta 2012

Life is a shit... and then you die...

Pyydän anteeksi pientä postaustaukoani. Enoni kuoli alkuviikosta joten sen takia on ollut vähän hässäkkää ja kokeitakin on ollut vaikka miten paljon (tasan yksi). Mutta anycase hautajaisiin pitäisi jotai vaatetta laittaa päälle ja tajusin ettei minulla ole yhtään mustia vaatteita! Lähdimme sitten äidin kanssa kiertelemään kaupoissa ja otin mukaani H&M:n trikoohameen ja Seppälästä alesta löytynyt jakku. En jaksanut ottaa kuvia, mutta joskus sitten. :D Löysin myös todella söpöt mustat kengät, mutta äiti ei oikein lämmennyt niille koska ne maksoivat 40€ ja en kuitenkaan käyttäisi niitä kuin kerran tai kaksi. Sääd...

Haluan siis mustat, mutta en löytänyt kuvaa kuin näistä.




Olin tänään hoppitreeneissä kahden viikon tauon jälkeen. Olin ihan kujalla, koska perus-ryhmässä mennän niin nopeaa tahtia. Koko tunti kului sitten sarjojen opetteluun, kun muut lähinnä hienosäätivät liikkeitä sun muita. Sain myös kuulla että syksyn ryhmämme osallistuu Pohjois-Karjalaiseen tanssikatselmukseen. Sen takia treenejä on vähän eri aikoihin kuin normaalisti.

Eipä ole mun elämään oikein muuta kuulunut viikon aikana. Olen kyllä käynyt tutustumassa kahteen lukioon; "meidän" Pyhäselän ja Niinivaaran lukioon. Lyseo on vielä käymättä, mutta olen jo aika varma että sinne menen. Vaikkakin Pyhis ja Niikka on koittanuk kosiskella meitä hyvän makuisilla munkeilla. ;)

Tässä aarre minkä löysin iPodini uumenista ja olen nyt popittanut pari päivää:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti