maanantai 5. joulukuuta 2011

All I want for christmas


Tässä on lähinnä mitä toivon Joulupukilta.
-Lahjakortteja vaikka Cubukseen ja H&M:ään
-Derbi otti taannoin vähän damagea joten uudet katteet olis paikallaan.
-Konad-leimasinjuttuja iso boksi.
-Puoli vuotta oon ollu ostamassa hiirtä tähän koneeseen...
-Olen pitkään haaveillut OPI:n lakoista, mutta ne on ollu mun budjetille vähän turhan kalliita. Tuo Muppets collection on mielestäni tosi hieno!
-Harry Potter leffaboksi.
-Singstarit ovat ainoita pelejä mitä pelaan meidän (veljeni) pleikka kolmosella. Uusin peli siis.
-Bongasin tänään Kicksistä Viva La Divan meikkipaletin ja ihastuin heti. Nättejä ja tosi pigmenttisiä sävyjä.

Tietysti rahaa on aina kiva saada ja suklaata! Joulussa on ihanaa juuri se että saa vaan syödä ja syödä ja vielä syödä vähän lisää. Oon jo alotellu mun huoneen joulusiivousta. Saatte nähä siitä ennen- ja jälkeen-kuvaa kunhan saan tän jonain kauniina päivänä siivottua kokonaan. Olen parina päivänä kuunnellut pelkkiä joulubiisejä ja kohta ajattelin lähteä vinttiin josko sieltä löytyisi vaikka Nalle Puhin joulu video. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti