tiistai 20. marraskuuta 2012

Struggling

Bloggailu on nyt jäänyt vähän vähälle kun on ollut kaikkea muuta tärkeämpää tekemistä. Jakso lähenee loppuaan ja on pitänyt tehdä läksyjä, lopputöitä, viimeisiä esseitä (mulla on paha tapa tehdä kaikki viime tipassa jos silloinkaan) ja koeviikkoon valmistautumista. Huomenna on ensimmäinen koeviikon ulkopuolinen koe. Terveystieto ja 200 sivun alue. <3 Meinasi iskeä paniikki, kun älysin miten pitkä tuo alue on ja olin eilen hädin tuskin puolessa välissä. En saanut luettua koko aluetta, mutta poimin sieltä ne tärkeimmät jutut. Toivottavasti menee hyvin...


Meillä on torstaina koulun tanssikurssin kanssa tanssivideotyöpaja. Ideana on suunnitella ja kuvata itse tanssivideo kännykkäkameralla. Olen ryhmästä varmaan ainoa, joka on innostunut tästä jutusta. :D Ennen varsinaista työpajaa saimme tehtäväksi tehdä minuutin pituisen koreografian teemalla "mun lempi muuvit". Noiden koulukiireiden takia en ole päässyt asiassa musiikkia pidemmälle... Plan B:nä miulla on kyllä sitten ihan puhdas freestyle. ;) Odotan kyllä innolla tuota torstaita!

On kyllä varsin sekava postaus, kun koittaa nopeasti saada postattua jotain kivaa. :D Muita kuulumisia on sitten, että miulle tuli tänään joulu, kun äiti oli ostanu miulle joulukalenterin:


Ja tein viikonloppuna uudet kynnet. Näissä siis oman kynnen geelaus ja vähän kimallusta. :)


Nyt hyvää yötä ja kauniita unia kaikille rakkaille lukijoille! Palailen parempien postausten kanssa, sitten ajan kanssa kunhan olen kiireistä selvinnyt.

2 kommenttia:

  1. Voisitko tehä jotain tanssivideoo?:) Oot tosi hyvä tekemään kynsiä!:)<3

    VastaaPoista