perjantai 11. tammikuuta 2013

Taas yksi mitäänsanomaton postaus...

Ehkä väsynein viikko koko elämässäni! Vuoden ensimmäinen kokonainen kouluviikko ja treenejä joka päivä niin ei ihme kun on koko ajan tosi väsynyt. Tanssiopistolla alkoi tunnit maanantaina ja sen lisäksi olen käynyt Areenalla useampaan otteeseen treenailemassa. Areenan ja kaikista muistakin treenailuista tarkemmin täältä. Tanssiopiston tunneissa ei omalta osaltani oo tapahtunut mitään muutoksia. Treenipäivät ovat muuttuneet, mutta tunnit ovat samat. Ensimmäistä kertaa sen aikana kun olen Tanssiopistolla tanssinut, mulla ei ole lauantaisin treenejä! Sekin on myös aika harvinaista, että kaikki treenit on eri päivinä.

Ei miulla nyt hirveästi muuta ollut kun ei meikäläisen elämässä ole tapahtunut mitään mullistavaa... Ajattelin vaan tulla ilmoittamaan että elossa ollaan! Postaustoiveita saa heitellä, niin ei tule tällaisia pitkiä taukoja tällaisilla tylsillä elämävaiheilla. :)

Tein viime viikolla myös uudet kynnet. En tykkää itse näistä yhtään, mutta en ole jaksanut tehdä uusia. Tein toisen käden vähän juosten kusten, koska piti päästä katsomaan Putousta, joten muutama kynsi on jo revennyt reunoilta. Olen nyt pitänyt niitä koossa kynsilakan avulla kun en ole vielä päättänyt mitä niille teen. Huollan yhden kaverini kynnet huomenna niin varmaan laitan omiinkin vähän lisää geeliä jos ne vaikka siitä.


Tässä muuten vielä uusin idolini; rap mummo Eila. Olen nyt koko illan popittanut hänen biisejään ja ne ovat ihan huippuja! Haluan itekkin olla sitten vanhana räppäävä breikki-mummo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti